31-05 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu 31-05 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu

31-05

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg desiree

31 Mei 2008 | Duitsland, Wessenstedt

vandaag was ik pas half 12 mijn nest uit. toen ik de computer aan zette las ik het mailtje dat roelien nog even met me de stad in wou. ik kon haast gelijk weggaan omdat ik anders niet naar het station kon komen. voor het station moest ik wel eerst wat geld hebben om een kaartje te kunnen kopen. ik naar de bank, neemt ie mijn pinpas niet aan. ik balen ook met de gedachte in mijn achterhoofd dat ik geen kleingeld meer in mijn portemonne had zitten. toen ik toch even ging checken bleek ik er zelfs 5 cent meer in te hebben dan ik nodig had. dus ik met de trein naar luneburg en ben ik met Roelien de stad in geweest. natuurlijk niet te veel kopen omdat we savonds ook nog te stappen wouden. na het shoppen zijn we eerst nog wat gaan eten maar het was nog veel te vroeg en we moesten nog vet lang wachten voordat er wat was. gelukkig kwamen we nog een of ander festival eerst tegen waar Roelien en ik even gekeken hebben. daarna zijn we nog wat gaan drinken. tegen half 10 hebben we Paul gemeet. * een van onze duitse stagegangers* hij is gay en had ook nog 3 vrienden meegenomen die gay zijn. Roelien en ik hebben hun even vergezeld in een gaybar. daar waren we tot een uur of 3. maar omdat onze eerste trein pas weer om half 7 zou gaan moesten we nog maar even wat anders opzoeken. toen zijn we naar een of andere bar gegaan waar we een man tegen zijn gekomen van een jaar of 25. hij leek wel geintresseerd te zijn, maar Roelien en ik vonden hem maar freaky. we waren ook blij toen hij weer weg was. we hebben nog wat shoarma gegeten bij een of andere turkse tent ofzow en zijn daarna richting het station gelopen. daar kwamen we een jongen tegen die ook bij de gayparty was. hij was helemaal dronken en we kwamen niet van hem af. We hebben hem op het station nog proberen af te schudden en toen we dachten dat we van hem af waren bleek ie nog niet weg te zijn. Wij voor ons leven gerend. hij wou zelf mee naar EEchem in de trein terwijl hij daar niet eens woont en er niemand heeft. Wij een condecteur erbij roepen, maar die kon ook niets doen. Dus wij in Eechem eerst verstopt en daarna zijn we snel weggefietst.

  • 02 Juni 2008 - 19:49

    Paul Ottenhoff:

    Heeyyy Desiree, gelukkig zijn jullie nog goed teruggekomen die avond. Wel ontzettend vervelend van die dronken jongen :?. Was dat diegene die zo laveloos op dat tafeltje lag? Vond je het verder wel leuk die avond? Groetjes, Paul.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Wessenstedt

desiree

Actief sinds 14 Mei 2008
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 18106

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 15 November 2012

Rondreis VS

19 Mei 2008 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: