01-06 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu 01-06 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu

01-06

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg desiree

01 Juni 2008 | Duitsland, Wessenstedt

de dag nadat we ste stappen zijn geweest. ik heb bij Roelien haar stage geslapen. Zij op de bank en ik op haar bed. ik was degene die het meest moe was, maar heb toch maar een uurtje geslapen. Roelien was pas om 2 uur wakker, doordat ze het nieuwe meisje daar opera hoorde zingen. voor de rest van de dag hebben we niet zoveel gedaan. ik ben er om kwart over 5 weer vertrokken en was tegen een uur of 7 weer bij mijn eigen stage geariveerd. daar werd me eerst gevraagd om even mee te helpen de twee paarden weer binnen te zetten. savonds ben ik nog even in bad geweest en ben daarna op bed gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Wessenstedt

desiree

Actief sinds 14 Mei 2008
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 18167

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 15 November 2012

Rondreis VS

19 Mei 2008 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: