18-08 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu 18-08 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu

18-08

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg desiree

19 Juni 2008 | Duitsland, Wessenstedt

vandaag werd ik weer aan mijn lot overgelaten bij het gevogelte. ze vonden dat ik het weer eens alleen moest proberen om de routine er in te houden. dit had ik gedaan en bij de conrole hadden ze helemaal niets op te merken. ondertussen hebben nadine en raffael de rest van de dieren gedaan. hierna hebben we een pauze gehouden. na de pauze moesten de stallen van de paarden weer uitgemest worden. daarna mocht ik de planten weer water gaan geven. hierna hebben we weer pauze gehouden. na deze pauze ben ik verder gegaan met de planten watergeven. hierna zijn we samen wat gaan zitten en taart gaan eten.dit omdat nadine vandaag jarig was. hierna moesten de paarden nog even naar binnen en toen waas het weer klaar voor vandaag.