18-08 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu 18-08 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu

18-08

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg desiree

19 Juni 2008 | Duitsland, Wessenstedt

vandaag werd ik weer aan mijn lot overgelaten bij het gevogelte. ze vonden dat ik het weer eens alleen moest proberen om de routine er in te houden. dit had ik gedaan en bij de conrole hadden ze helemaal niets op te merken. ondertussen hebben nadine en raffael de rest van de dieren gedaan. hierna hebben we een pauze gehouden. na de pauze moesten de stallen van de paarden weer uitgemest worden. daarna mocht ik de planten weer water gaan geven. hierna hebben we weer pauze gehouden. na deze pauze ben ik verder gegaan met de planten watergeven. hierna zijn we samen wat gaan zitten en taart gaan eten.dit omdat nadine vandaag jarig was. hierna moesten de paarden nog even naar binnen en toen waas het weer klaar voor vandaag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Wessenstedt

desiree

Actief sinds 14 Mei 2008
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 18134

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 15 November 2012

Rondreis VS

19 Mei 2008 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: