16-06 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu 16-06 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu

16-06

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg desiree

16 Juni 2008 | Duitsland, Wessenstedt

eerste dag weer aan het werk na het weekje uit in berlijn. vandaag begon ik eerst met blackz en menia (de paarden) naar binnen te doen. die waren deze nacht de hele nacht buiten geweest. daarna begonnen we weer met de voerronde van de dieren. Nadine kwam vandaag iets later, omdat ze voer voor de paarden moest kopen. daarom was ik alvast begonnen zodat zij later in kon vallen. toen ze kwam had ik de paarden al gedaan en was net bezig bij het gevogelte. we hebben samen de alpaka´s gedaan en de rest van de dieren heb ik gedaan. oh nee Nadine had de papegaaien nog gedaan :P. na de voerronde hebben we een pauze ingelast. na de pauze hebben we een nieuw hok voor het kleine gansje gemaakt (die ondertussen al een stuk groter is geworden :p) verder hebben we de paarden weer naar buiten gedaan en de stallen uitgemest. toen hebben we ons weer een pauze ingelast. daarna zijn we bezig gedaan met blacky´s box leeg te halen. dit was nodig tijd, ze doen dat hier ongeveer om de 3 maanden. we zijn er nog niet meer klaar gekomen en dat gaat ook nog wel even duren. toen moesten blacky en menia maar weer naar binnen. als afsluiting nog even de planten water geven en toen was het weer klaar voor vandaag.