30-05 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu 30-05 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu

30-05

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg desiree

30 Mei 2008 | Duitsland, Wessenstedt

vandaag zou ik eigenlijk alleen met Raffael werken. toen ik met hem aan het werk was is hij aan het begin van de dag gelijk al naar Meike gegaan. het zag er niet zo goed uit met mijn voet en hun hadden besloten dat ik daarom vandaag maar rustig aan moest doen. ik mocht daarom ook alleen maar planten water geven, waar ik de hele dag tot een uur of 4 mee bezig ben geweest. wel heb ik Raffael nog meegeholpen om het hooi op te bergen en de muizen aan de slangen te voeren. Om 4 uur * een uurtje eerder* ben ik gekapt omdat een van de leraren gebeld had dat iedereen vandaag samen zou komen om te grillen. Ik ben toen in bad gegaan en heb me klaargemaakt. Om 5 uur werd ik opgehaald om iedereen weer te zien. dat was zeer leuk. hoewel ik van 2 stagegangers wel te horen kreeg hoe slecht zij het daar hebben en dat de leraren daar gewoon niets aan doen. ik vind het zielig en hoop dat er ondertussen al wat geregeld is, anders zullen ze denk snel weer in Nederland zitten. maar voor de rest was het gezellig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Wessenstedt

desiree

Actief sinds 14 Mei 2008
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 18162

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 15 November 2012

Rondreis VS

19 Mei 2008 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: