29-05 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu 29-05 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu

29-05

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg desiree

29 Mei 2008 | Duitsland, Wessenstedt

vandaag laatste dag van deze week dat ik met nadine en raffael samen heb gewerkt. morgen weer alleen met raffael en dan weer lekker weekend :D. vandaag mocht ik weer alleen het gevogelte, de konijnen en de muizen doen. dit nadat ze gevraagd hadden wat ik het liefste wou, en het alleen werken me toch ook wel goed bevalt. zolang het maar niet de hele dat hoeft te zijn. ondertussen hadden nadine en raffael de rest van de dieren weer gedaan. toen wilden een paar gasten van de camping de reptielen weleens zien, dus hebben ze daar wat over te horen gekregen en ze natuurlijk ook gezien. toen hebben we even pauze genomen. na de pauze zijn we bezig geweest om struiken te planten en onkruid er een beetje weg te halen. ook hebben we weer de paardenstallen uitgemest en het daar weer een beetje oogbaar gemaakt. en natuurlijk moesten ook de 2 paarden weer het land in. verder hebben we de sproeiers weer wat verplaatst en aangezet voor het gras in de wei. verder heb ik raffael nog even geholpen met nadine om nog wat struiken te planten. toen was het weer tijd voor een pauze. na deze pauze hebben we de struiken een beetje verminderd bij het gevogelte :P. heel veel was dood dus had geen nut meer daar. ook hebben we nog wat stenen gelegd. toen zouden we de paarden die in de verdere wei staan weer ophalen. alleen ik had nogal last van mijn voet ( zeer slecht om schoenen tijdens je stageperiode te kopen :P) en ben ik niet mee gegaan. ondertussen heb ik uit het weiland dat nu wel door de paarden wordt gebruikt wat stront weggeschept. alleen al snel werd de zon me wat teveel en vonden nadine en raffael toen ze terugkwamen me onder een boom in de schaduw :D. toen hebben we de 2 paarden weer naar hun box gebracht en hebben ze wat te eten gekregen. en dat was weer een dag voorbij.

  • 29 Mei 2008 - 17:10

    Papa:

    weer een drukke dag gehad dus, gaat het weer wat beter met je voeten en vermaak je je in de weekeindes?

    xxx papa

  • 01 Juni 2008 - 20:05

    Opa En Oma Braam:

    Het is ook erg warm , maar het werk gaat gewoon door natuurlijk, elke dag moeten de dieren verzorgd. Maar hoe ben je gehuisvest kook je zelf ?.
    Ben je wel twee dagen per week vrij? vandaag was het hier weer om te zwemmen kan dat daar ook?
    Woon je afgelegen met al die beesten of woon je ergens anders. Wij hebben vandaag 30 kilometer gefietst heerlijk. Tot de volgende keer. dag Oma en Opa Braam

  • 02 Juni 2008 - 14:04

    Papa:

    hoe wa je weekeinde, het was hier goed maar nu erg warm hoor.
    heb een fijne avond en ik lees je snel weer.

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Wessenstedt

desiree

Actief sinds 14 Mei 2008
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 18098

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 15 November 2012

Rondreis VS

19 Mei 2008 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: