28-05 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu 28-05 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu

28-05

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg desiree

28 Mei 2008 | Duitsland, Wessenstedt

vandaag vonden nadine en raffael het nodig om mij het gevogelte, de konijnen en de muizen alleen te laten doen. zou ik dan het snelste leren. ondertussen hebben hun de rest gedaan. toen we daarmee klaar waren hebben ze gekeken hoe ik het gedaan had. op hetgeen na dat ik vergeten waas te vegen vonden ze dat ik het goed gedaan had. toen was het tijd voor een pauze. na de pauze hebben we de boxen van de paarden uitgemest en zijn daarna stenen gaan zoeken om verder te kunnen gaan met de vijver. die hebben we vandaag ook klaar gekregen. dus het gevogelte heeft weer een nieuwe badderplaats. en toen was het alweer tijd voor de volgende pauze. na die pauze hebben we rommel bij de huizen weggehaald zodat alles een beetje netjes oogt. daarna hebben we sproeiers in de weidekant van de paarden gezet, die nu niet gebruikt wordt omdat de paarden nu in de andere weide grazen. nu heeft het gras in deze weide de kans om weer lekker te groeien waarna er weer geswitcht kan worden. daarna hebben nadine en ik het aqaruim van de schildpadden en daarna het aquarium van de vissen helemaal schoongemaakt. als laatste nog even de 2 paarden weer uit de wei halen en toen was het alweer tijd.

• 28 Mei 2008 - 19:20

Papa:

nou je dagen verlopen lekker zo hoor ik, leuk hoor.
    fijne dag verder xxx