28-05 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu 28-05 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu

28-05

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg desiree

28 Mei 2008 | Duitsland, Wessenstedt

vandaag vonden nadine en raffael het nodig om mij het gevogelte, de konijnen en de muizen alleen te laten doen. zou ik dan het snelste leren. ondertussen hebben hun de rest gedaan. toen we daarmee klaar waren hebben ze gekeken hoe ik het gedaan had. op hetgeen na dat ik vergeten waas te vegen vonden ze dat ik het goed gedaan had. toen was het tijd voor een pauze. na de pauze hebben we de boxen van de paarden uitgemest en zijn daarna stenen gaan zoeken om verder te kunnen gaan met de vijver. die hebben we vandaag ook klaar gekregen. dus het gevogelte heeft weer een nieuwe badderplaats. en toen was het alweer tijd voor de volgende pauze. na die pauze hebben we rommel bij de huizen weggehaald zodat alles een beetje netjes oogt. daarna hebben we sproeiers in de weidekant van de paarden gezet, die nu niet gebruikt wordt omdat de paarden nu in de andere weide grazen. nu heeft het gras in deze weide de kans om weer lekker te groeien waarna er weer geswitcht kan worden. daarna hebben nadine en ik het aqaruim van de schildpadden en daarna het aquarium van de vissen helemaal schoongemaakt. als laatste nog even de 2 paarden weer uit de wei halen en toen was het alweer tijd.

  • 28 Mei 2008 - 19:20

    Papa:

    nou je dagen verlopen lekker zo hoor ik, leuk hoor.
    fijne dag verder xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Wessenstedt

desiree

Actief sinds 14 Mei 2008
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 18150

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 15 November 2012

Rondreis VS

19 Mei 2008 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: