Niagara Falls - Dag 28 - Reisverslag uit Niagara Falls, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu Niagara Falls - Dag 28 - Reisverslag uit Niagara Falls, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu

Niagara Falls - Dag 28

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg desiree

08 November 2012 | Verenigde Staten, Niagara Falls

Vanochtend er weer vroeg af om me klaar te maken voor de tour naar de Niagara Falls. Dit betekende om 6 uur eruit en om 8 uur klaar staan om opgepikt te worden door de bus. Voordat we aankwamen bij de Niagara Falls zijn we eerst naar een glasmuseum geweest. Hier kon je de ontwikkeling van het glas zien vanaf het moment dat het uitgevonden werd tot aan nu. Ook hebben we een demonstratie gezien van een man die een stukje glas omtoverde tot een vaas dmv blazen en de oven.

Tegen een uur of 8 's avonds kwamen we eindelijk aan bij Prospect point, vanwaar we de American Falls konden zien. Het was al donker, maar door de vele Casino's aan de Canadese kant werden de watervallen helemaal verlicht. Dit was echt een geweldig gezicht. Amerika heeft trouwens maar 1 casino aan zijn kant staan, omdat zij de Niagara Falls tot een beschermd natuurgebied willen houden. Canada daarentegen heeft gewoon een tweede Las Vegas aan hun kant van de Niagara Falls gebouwd. Morgen zie ik de Niagara Falls bij daglicht.