Miami - Dag 32 - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu Miami - Dag 32 - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu

Miami - Dag 32

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg desiree

12 November 2012 | Verenigde Staten, Miami Beach

De dag begon vandaag weer goed (not) Ik wist dat mijn koffer het een keer moest opgeven, aangezien ik al een aantal weken aan het proppen ben en op alle mogelijke manieren mijn rits probeerde dicht te krijgen. Gister kreeg ik mijn rits al moeilijk open, omdat de rits uitgescheurd was. Uiteindelijk heb ik hem gister wel open gekregen, maar me niet gerealiseerd dat ik daarmee de rits vernield had. Dus vandaag stond ik om 4 uur 's nachts te bedenken hoe ik mijn spullen mee zou krijgen naar het Vliegveld. Heb alles verdeeld in 2 plastic zakken en ben zo naar het Vliegveld gedaan. Op het vliegveld waren de winkels nog niet open en kon ik dus nog geen koffer kopen. Tijdens mijn tussenstop in Charlotte waren de winkels wel open, maar hadden ze blijkbaar nog nooit gehoord van een shop voor koffers. Uiteindelijk op het vliegveld in Miami eindelijk een koffer kunnen kopen. Alles gelijk gedropt in de koffer en nog een extra tas. Eindelijk was ik van het sjouwen af. Had het echt niet zien zitten om nog met 2 plastic zakken het openbaar vervoer nog in te moeten en uiteindelijk naar mijn hostel.

Maar buiten deze slechte ervaring zijn er vandaag gelukkig ook goede dingen gebeurd. Tijdens mijn vlucht naar Miami zat er een Chinees meisje naast me, die in het ziekenhuis werk. Zij is via een uitwisselprogramma nu in de VS om te zien hoe de dingen hier werken. Tussendoor heeft zij nog tijd om te reizen en heeft veel dingen gedaan die ik ook heb gedaan, alleen in een wat sneller tempo. Resultaat is dat we nu in hetzelfde hostel zitten. Ik had geen idee nog naar welk hostel ik zou gaan en heb besloten om met haar mee te gaan, aangezien zij al wel geboekt had. Zit nu op 5 minuten afstand van South Beach.

Toen we bij ons hostel ingecheckt hadden zijn we gelijk maar even naar South Beach gegaan en hebben over het strand gelopen. Daarna hebben we wat gegeten op Ocean Drive. Het is echt abnormaal hoe ze je daar hun restaurant in proberen te krijgen. Je wordt door iedereen aangesproken en hebt het gevoel alsof er van alle kanten aan je getrokken wordt om bij hun te komen eten. Dan komen ze weer aan met hun mooie verkooppraatjes, terwijl iedereen praktisch dezelfde kaart heeft. En zelfs de duurste restaurants weten hun producten nog te brengen alsof ze de goedkoopste van de straat zijn, alsof ik niet verder zou kijken dan mijn neus lang is. Maar ondanks dat is het een zeer gezellige straat dat zeker leeft. Vooral 's avonds met alle lichten heeft het zeker sfeer.

  • 14 November 2012 - 13:42

    Ellen:

    Dat heb jij weer!! Maar gelukkig verder een leuke dag gehad in goed gezelschap, dat maakt een hoop goed !! Enjoy you're lasts days of Amerika girl !!!! Take care ;-)))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami Beach

Rondreis VS

Dagboek van mijn reis door de verenigde staten.

Recente Reisverslagen:

16 November 2012

Foto's - Verenigde Staten

16 November 2012

Miami Beach - Dag 35/36

14 November 2012

Miami - Dag 34

13 November 2012

Miami - Dag 33

12 November 2012

Miami - Dag 32
desiree

Actief sinds 14 Mei 2008
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 18118

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 15 November 2012

Rondreis VS

19 Mei 2008 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: