San Diego - Dag 24 - Reisverslag uit Mission Beach, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu San Diego - Dag 24 - Reisverslag uit Mission Beach, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu

San Diego - Dag 24

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg desiree

04 November 2012 | Verenigde Staten, Mission Beach

Na 3 weken in het zuidwesten van de VS doorgebracht te hebben, heb ik nog steeds geen voet in de Pacifische Oceaan gezet. Beschamend? Ja best wel. Omdat ik morgen door naar het Oosten vlieg vond ik het wel een goede afsluiting om vandaag toch maar eens voet in Zee te zetten. Dit heb ik gedaan bij Mission Beach in San Diego.

San Diego staat buiten zijn architectuur en geschiedenis ook bekend om de stranden. Zo heb je hier Ocean Beach, Mission beach, Pacific beach en nog veel meer.
Mijn plan was eigenlijk om een wandeling te maken van Mission Beach naar Ocean beach en dan door naar Point Loma Beaches.
Maar zodra ik al naar buiten ging om de tram te pakken naar Mission beach besefte ik hoe warm het eigenlijk was. Toen ik bij Mission beach aankwam was ik overgehaald. Het was beter om gewoon lekker een duik te nemen dan rond te gaan lopen. Dus me daar een bikini voor 8 dollar gescoord en nog een badhanddoek en ik was er helemaal klaar voor.

Na het zwemmen ben ik nog even naar een klein pretparkje bij het strand geweest. Je moest hier per attractie betalen dus kon zelf bepalen hoeveel attracties je meepikte. Ik heb de achtbaan en nog een attractie meegepikt. Daarna had ik het nog even in mijn kop om naar Ocean Beach te gaan, maar het was al half 5 en tegen een uur of 7 is het hier al pikkedonker, dus dat leek me geen goed plan. Dus maar weer terug naar mijn hotel gegaan. Zometeen op bed en dan is het morgen toch echt zover: New York, here I come.

  • 05 November 2012 - 09:16

    Mama:

    Ik hoop, dat New York mee zal vallen, ze zijn natuurlijk wel aan het opbouwen en de sfeer zal anders zijn. Maar daardoor ook wel mooi, saamhorigheid....
    De tijd gaat snel, nog 2 weken. We hopen, dat je nog zult zien wat er op je lijstje staat zonder dat er weer iets tussen komt...

    xxx mama

  • 05 November 2012 - 16:29

    Ellen:

    Lekker hoor meis zo'n verfrissende duik!!
    Goed te lezen dat je het nog steeds zo naar je zin heb.
    Goede vlucht naar New York, ben erg benieuwd hoe je het daar aan zal treffen.
    Take care and enjoy!!!!

  • 06 November 2012 - 21:03

    Papa:

    Hoi meid,


    Lekker even een duik genomen las ik, heerlijk hoor.
    Het is daar vast warmer dan hier.
    Heel veel succes met je reis naar New York morgen, ondanks alles daar, hoop ik dat je het er erg naar je zin hebt.
    Geniet van je vakantie.

    xxx papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mission Beach

Rondreis VS

Dagboek van mijn reis door de verenigde staten.

Recente Reisverslagen:

16 November 2012

Foto's - Verenigde Staten

16 November 2012

Miami Beach - Dag 35/36

14 November 2012

Miami - Dag 34

13 November 2012

Miami - Dag 33

12 November 2012

Miami - Dag 32
desiree

Actief sinds 14 Mei 2008
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 18178

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 15 November 2012

Rondreis VS

19 Mei 2008 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: