San Diego - Dag 22 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu San Diego - Dag 22 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu

San Diego - Dag 22

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg desiree

02 November 2012 | Verenigde Staten, San Diego

Vandaag een bezoek gebracht aan Sea World. Echt een superdag. Entree was wel duur, maar het was meer dan de moeite waard. Een meevaller was dat ik in de bus naar Sea World een man tegen kwam die me alles over Sea World wou vertellen. Hij had een membership op het park en kon overal wel korting op krijgen. Hij was ook al verschillende keren naar Sea World geweest in verschillende plaatsen.

Hij begon in de bus tegen mij te praten en vertelde me alles over Sea World. Toen we daar aan waren gekomen lootste hij me binnen op zijn pas, waardoor ik 13 dollar heb kunnen besparen op de entree. Ook toen ik wat ging eten kon ik dat weer op zijn pas doen, zodat ik 50% korting had op het eten. Verder heeft hij me van alles verteld over het park, wat ik zou moeten zien en waar het allemaal is. Dit deed hij overigens bij iedereen. Als er een show was zei hij dat tegen iedereen. Hij had goed op zijn plaats gezeten als hij daar gewerkt had.

De eerste 2 shows heb ik ook met hun bijgewoond. De eerste was een show met zeeleeuwen met een verhaal en de 2e was met dolfijnen en kunstjes. Vooral de 2e show vond ik een zeer mooie show, maar ik blijf toch altijd wel iets met dolfijnen houden.
Daarna ben ik mijn eigen weg gegaan en heb ik nog 2 shows bijgewoond. Een met orka's en kunstjes en eentje met huisdieren en kunstjes.

Buiten de shows en de dieren hier hadden ze ook attracties. Ik ben in de achtbaan, wildwaterbaan, stoeltjeslift, toren en simulator geweest. Vooral de wildwaterbaan was helemaal geweldig. Ik zat helemaal vooraan en ben natuurlijk kletsnat geworden. Beter had ik deze attractie niet voor het eind van de dag bewaard. Eerder op de dag zou ik wat sneller weer opgedroogd zijn.

Verder nog wat dieren gezien zoals haaien, pinguïns, otters, vissen en nog veel meer. Weer een dag dat veel te snel voorbij ging.


  • 03 November 2012 - 08:38

    Ellen:

    Toch nog een dagje dat er vanalles wel mee zit... ook wel eens lekker.
    Dolfijnen zijn idd hele inspirerende beesten, top dat je het zo naar je zin hebt gehad meis. ;-))
    Night, night......

  • 03 November 2012 - 11:05

    Sieds:

    Hey,

    Fotos zijn niet goed beschikbaar. Moet aanmelden. Zou je dat nog kunnen corrigeren. Lijken mij wel leuke foto's toe.

    gr. Sieds

  • 03 November 2012 - 11:09

    Papa:

    Hey meid


    Klinkt weer leuk hoor wat je allemaal beleefd hebt.
    Vast inderdaad erg mooi in Sea World
    Ik weet niet of je samen reist of blijf je nu alleen?
    Dolfijnen zijn erg mooi, orkas heb ik zelf iets minder mee,maar superervaring.
    Het duurde even dat ik alles kon zien, erg druk met de pc, die het begeven had, nog een hele
    fijne tijd en geniet ervan.

    enjoy xxx

  • 03 November 2012 - 11:28

    Mama:

    Ben blij dat deze show goed bevallen is en dat je die man tegengekomen bent voor wat achtergrond informatie. Het laatste nieuws is dat de marathon niet door gaat, maar New York is nog wel ontregeld. Kom je Sergej daar nog tegen? Veel plezier nog...
    xxx mama

  • 03 November 2012 - 18:42

    Desiree:

    @ Sieds: Als het goed is is het nu verholpen
    @ Papa: Ik reis vanaf nu alleen
    @ Mama: Ik kom Sergej zoals nu staat niet meer tegen. Wel gaat hij dinsdag weg en kom ik maandag aan dus wie weet.

  • 04 November 2012 - 11:17

    Sieds:

    Desi,

    Aanpassing werk nu wel, maar had het zelf ook al uitgevonden. 'album' veranderen in 'slide' en het werkt ook.

  • 04 November 2012 - 13:19

    Classien Braam:

    Hoi Desiree,
    Wat leuk zo,n ontmoeting, en al dat voordeel spreekt elke Nederlander aan toch?
    Het deed mij aan ons uitje in Harderwijk denken, alleen zal het wel mega groot Zijn
    in Amerika. Veel plzier verder Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Rondreis VS

Dagboek van mijn reis door de verenigde staten.

Recente Reisverslagen:

16 November 2012

Foto's - Verenigde Staten

16 November 2012

Miami Beach - Dag 35/36

14 November 2012

Miami - Dag 34

13 November 2012

Miami - Dag 33

12 November 2012

Miami - Dag 32
desiree

Actief sinds 14 Mei 2008
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 18187

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 15 November 2012

Rondreis VS

19 Mei 2008 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: