San Diego - Dag 21 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu San Diego - Dag 21 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu

San Diego - Dag 21

Blijf op de hoogte en volg desiree

01 November 2012 | Verenigde Staten, San Diego

Het was eigenlijk mijn bedoeling om vanavond naar New York te vliegen, maar heb nog niet echt het idee dat ik daar iets te zoeken heb. Sergej is vanmiddag wel die kant opgegaan en ik heb dus vandaag afscheid van hem genomen. Ikzelf ben vandaag richting San Diego gegaan.

Om half 6 kwam ik aan in San Diego en moest ik nog op zoek naar een hostel/hotel. Ik had wel iets op internet opgezocht, maar kon deze niet boeken omdat je hier moet reserveren met je creditcard gegevens. Aangezien mijn Creditcard nu in New York ligt vanwege het falen van de postservice kon ik dus niet reserveren. Dus daarom maar opgezocht hoe ik met het openbaar vervoer moest komen, wat natuurlijk weer helemaal verkeerd was. Ik had ook geen zin om verder met de metro te gaan en besloot om gewoon downtown wat te zoeken. Natuurlijk kom ik weer aan in San Diego in een tijd waarin er weer een activiteit gaande is. Zo liep ik een hotel binnen die toevallig nog 1 kamer overhad maar dat was een suite van 300 dollar + tax. Dus maar even verder zoeken. Gelukkig hebben de hostels meestal wat minder last van activiteiten, omdat die echt op rondreizigers gericht zijn. Dus zit nu mooi in een hostel voor een redelijke prijs en vermaak me hier best. Komende dagen hier even uitzitten en dan maandag toch maar naar New York.

  • 02 November 2012 - 11:11

    Anita:

    Goed idee van je om nog niet naar new york te gaan. Als ik zo de beelden op tv zie is het nou niet bepaald leuk daar. Geniet nog maar ff van het mooie weer! Groetjes anita. :-)

  • 02 November 2012 - 13:18

    Sieds:

    In New York zijn ze alles aan het opruimen. Maar ik dacht dat je er voor de marathon heen wilde. Maar veel plezier nog in San Diego. Misschien dat je in New York nog ergens een postoffice van USPS kunt vinden voor je creditcard. Succes

  • 02 November 2012 - 21:16

    Classien Schreuders:

    Hoi Desiree,
    Als ik het goed begrijp reis je nu alleen, in NewYork zal het niet gewoon zijn hoewel er ook veel dingen
    gewoon door gaan.Er komen 2000 Nederlanders naar de Maraton.
    Ben benieuwd hoe het ern u is. Toen wij er waren heb ik mijn ogen uitgekeken.
    We volgen dag hoor oma

  • 02 November 2012 - 21:16

    Classien Schreuders:

    Hoi Desiree,
    Als ik het goed begrijp reis je nu alleen, in NewYork zal het niet gewoon zijn hoewel er ook veel dingen
    gewoon door gaan.Er komen 2000 Nederlanders naar de Maraton.
    Ben benieuwd hoe het ern u is. Toen wij er waren heb ik mijn ogen uitgekeken.
    We volgen dag hoor oma

  • 02 November 2012 - 21:16

    Classien Schreuders:

    Hoi Desiree,
    Als ik het goed begrijp reis je nu alleen, in NewYork zal het niet gewoon zijn hoewel er ook veel dingen
    gewoon door gaan.Er komen 2000 Nederlanders naar de Maraton.
    Ben benieuwd hoe het ern u is. Toen wij er waren heb ik mijn ogen uitgekeken.
    We volgen dag hoor oma

  • 03 November 2012 - 08:31

    Ellen:

    Verstandig meissie dat je nu niet naar New York bent gegaan. Zijn daar nog behoorlijk puin aan het ruimen, en het zal wel loei druk zijn i.v.m de marraton die toch door gaat. Over een paar dagen misschien rustiger en leuker. Maar wel jammer dat je nu alleen reist, toch minder gezellig, tref je hem nog wel later?? Take care.........X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Rondreis VS

Dagboek van mijn reis door de verenigde staten.

Recente Reisverslagen:

16 November 2012

Foto's - Verenigde Staten

16 November 2012

Miami Beach - Dag 35/36

14 November 2012

Miami - Dag 34

13 November 2012

Miami - Dag 33

12 November 2012

Miami - Dag 32
desiree

Actief sinds 14 Mei 2008
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 18129

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 15 November 2012

Rondreis VS

19 Mei 2008 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: