Berlin: dag 5 - Reisverslag uit Berlin, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu Berlin: dag 5 - Reisverslag uit Berlin, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu

Berlin: dag 5

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg desiree

13 Juni 2008 | Duitsland, Berlin

nahjah, Berlin dag 5 klopt niet helemaal. we moesten vandaag Berlijn weer verlaten om terug naar onze stageplaats te gaan. dit betekende om 6 uur onze nest uit. uiteindelijk reden we om half 8. onderweg hebben we 2 leerlingen van vereecken bezocht, die hier ook in duitsland stage lopen. Hij vond dat het perfect te combineren was. in de auto hebben we gelukkig wel wat slaaptekort in kunnen halen.

Tegen 4 uur kwamen we aan bij Lunenburg, waar we nog even wat gedronken hebben. daarna zijn we in Lunenburg bij het station afgezet om allemaal onze eigen weg te gaan.

Uiteindelijk was ik om kwart over 6 weer thuis.

• 13 Juni 2008 - 19:36

Oma Braam:

Hoi Desiree,
    Wat een leuke week heb je gehad in Berlijn zeg, zoveel gezien, je stage schiet alweer op he.Het is leuk om het te lezen nog een goede tijd daar en tot ziens liefs oma en opa braam

• 15 Juni 2008 - 16:05

Papa:

hoe is het met je. leuk dat je het goed naar je zin hebt.
    ook een leuk weekeinde gehad met mama en Sieds?
    Goed ik hou je van de week weer bij hoor, nu post je weer elke dag denk ik.

xxx papa

• 16 Juni 2008 - 14:17

Eva Bouma:

heey dees

mooi dat je het zo naar je zin hebt. sorry dat ik nie vaker een berichtje heb gestuurd. hb er nie echt veel tijd voro gehad:$

groetjes eva