Berlin: dag 1 - Reisverslag uit Berlin, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu Berlin: dag 1 - Reisverslag uit Berlin, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu

Berlin: dag 1

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg desiree

13 Juni 2008 | Duitsland, Berlin

Op maandag vertrokken we al vroeg richting Berlijn. We stopten even bij een tankstation en omdat de informatie over het hotel kwijt was duurde het allemaal langer dan gepland. Toch was het een leuke en best wel warme reis. Ondertussen gingen we ook langs twee veebedrijven waar leerlingen van Veehouderij stage lopen.

Toen we eenmaal in Berlijn aankwamen waren we verrast van hoe groot het was. De gebouwen zijn hier erg mooi en overal zit er een stukje historie achter.

Uitendelijk vonden we het hotel. En dat zag er van binnen erg mooi en netjes uit . We slapen met z'n drieen op een kamer (nummer 103, dus wie ons wilt vinden ) Vereecken (leraar die met ons mee was) sliep een kamer naast ons. En daar hadden we geen last van .

We gingen die avond meteen ergens eten, wat erg lekker was. door alle drukte lagen we die avond best wel laat op bed.