02-06 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu 02-06 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu

02-06

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg desiree

02 Juni 2008 | Duitsland, Wessenstedt

vandaag kon ik weer alleen met Nadine werken. gister toen ik bij de ganzeneieren gekeken heb zag ik dat er een uitgekomen was. die hebben we er vandaag uitgehaald en hebben we zijn nieuwe home klaargestoomd. daarna hebben we de sproeiers in het paardenweiland een beetje verplaatst. toen zijn we weer zoals normaal begonnen met de dieren te voeren en te controleren. daarna was het tijd voor een pauze. na de pauze hebben we de paardenstallen weer uitgemest en hebben we sproeiers bij de alpakas in het weiland gezet. ook hebben we de twee paarden weer naar het weiland gebracht zodat die ook van het heerlijke weer konden genieten. * wat ik dus niet zo heerlijk weer vond. ik geloof dat het vandaag de 30 graden wel weer gehaald heeft. geen weer om in te werken dus* daarna hebben we bij het huis waar we vorige week daken gelegd hebben de troep opgeruimd en hebben de planten ook weer hun nodige water gekregen. als afsluiting van de dag konden de twee paarden weer terug naar hun stal en was het daarna al weer tijd.

• 04 Juni 2008 - 19:34

Papa:

hier was het niet zo lekker weer, hele dag regen maar temperatuur was goed.
    xxx