06-06 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu 06-06 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu

06-06

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg desiree

06 Juni 2008 | Duitsland, Wessenstedt

vandaag had ik me een beetje verslapen. heb op een of andere manier mijn wekker verkeerd gezet. het ging gelukkig wel maar om een half uurtje. hierdoor heb ik bij de voerronde de paarden gemist, maar heb voor de rest wel alles gedaan. Bij het gevogeltje heb ik bijna alles gedaan, omdat raffael bezig was om een kleintje te voederen. deze wil namelijk niet eten. na de voerronde heb ik de stallen uitgemest en heeft raffael de paarden naar de weide gebracht. daarna hebben we pauze gehouden. na de pauze hebben we poep lopen scheppen in de wei. ook hebben we de springers voor water weer verplaatst in het weiland. verder hebben we de slangen weer muizen gevoerd en hebben we het huisje van onze kleine ganzenkuikentje weer verschoont. ook hebben de planten weer wat water gekregen. toen was het weer tijd voor een pauze. na deze pauze moesten we bij daniel komen die het dak van een huis aan het schoonmaken was. alles wat er afgesmeten werd door hem moesten wij wegruimen. daarna kwam er weer hooi binnen dat weer de schuur in moest. het wou allemaal net, maar we hebben het erin gekregen. als laatste nog even een check bij de dieren of alles nog in orde is en de paarden weer naar binnen en toen was de dag weer voorbij.

  • 07 Juni 2008 - 14:18

    Papa:

    hee meid, ik wens je een heel goed weekeinde.
    lekker uitrusten of niet dan?

    xxx

  • 10 Juni 2008 - 18:50

    Oma Smit:

    gaat het goed met de stage. ben bly dat ik je zo kan bereiken Ik wens je veel plezier in je verdere periode en tot ziens liefs Oma Smit
    succes verder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Wessenstedt

desiree

Actief sinds 14 Mei 2008
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 18093

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 15 November 2012

Rondreis VS

19 Mei 2008 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: