04-06 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu 04-06 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu

04-06

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg desiree

05 Juni 2008 | Duitsland, Wessenstedt

ook vandaag zijn we weer met de voerronde begonnen. eerst naar de paarden dan het gevogelte, de muizen, alpakas. daarna ben ik alleen verder gegaan met de vissen, schildpadden, slangen, leguanen, froggen en de muizen te voeren. ondertussen heeft nadine de paardenstallen uitgemest en raffael heeft de weg weer oogbaar gemaakt. daarna was het tijd voor een pauze. na de pauze heb ik bij een huis de poort van bladeren een beetje bijgewerkt en met raffael ergens anders langs de planten een beetje bijgeknipt. verder hebben nadine en ik de ganzeneieren gecheckt of ze nog goed waren en uitgerekend wanneer de slangen uit hun eieren kunnen komen. wat ik verder tot de volgende pauze heb gedaan weet ik niet meer. maar na de volgende pauze heeft raffael wat brandnetels weggemaaid wat ik bij elkaar moest harken en weg moest werken. daarna zijn we bij daniel geroepen en heeft hij ons geleerd hoe je loopeenden doodmaakt en opensnijdt. dit werd gedaan omdat de mannetjes nog al dom tegen de vrouwtjes kunnen doen, de loopeenden waren dus ook alleen maar mannetjes. dit heb ik zelf dus ook gedaan. later heb ik ook nog wat eenden gekortwiekt. als laatst

  • 07 Juni 2008 - 05:00

    Mama:

    Hoi, heb jij daadwerkelijk die eenden doodgemaakt en opengesneden? Of lees ik dat verkeerd?
    Dat zijn zeker die eenden die wij hier ook geregeld voor zien die iedere keer lopen te emmeren tegen de vrouwtjes. Ga je vandaag ook voor het voetballen, Nederland moet maandag spelen en Duitsland zondag. Tot de volgende keer! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Wessenstedt

desiree

Actief sinds 14 Mei 2008
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 18109

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 15 November 2012

Rondreis VS

19 Mei 2008 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: