22-05 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu 22-05 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu

22-05

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg desiree

22 Mei 2008 | Duitsland, Wessenstedt

vandaag kon ik eigenlijk moeilijk mijn nest uit komen en was ook de hele dag moe. maar goed ondanks dat heb ik gewoon wel mijn werk kunnen doen. ook vandaag zijn we weer begonnen met de dieren te voederen. daarna hebben we weer wat paarden de wei in gegooid. nog een aantal andere paarden hebben we in de weide gedaan wat zon 2 km lopen was. ook heb ik vandaag gezien hoe hier de muizen worden gedood om vervolgens ze aan de slangen te voeren. ik heb ook gezien hoe de slangen die muis opeten, best wel een raar gezicht maar wel intressant. en als laatste heb ik de paarden hier in de wei weer terug naar hun stal gebracht. toen zat mijn dag er weer op.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Wessenstedt

desiree

Actief sinds 14 Mei 2008
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 18112

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 15 November 2012

Rondreis VS

19 Mei 2008 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: