23-05 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu 23-05 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu

23-05

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg desiree

23 Mei 2008 | Duitsland, Wessenstedt

vandaag moest ik alleen met raffael werken. dat was wel gezellig. eerst zijn we weer naar de paarden gegaan om ze eten te geven. daarna naar de kippen, ganzen en konijnen. toen hebben we het verblijf van de alpaka´s weer aangeveegd en ze te eten gegeven. daarna de slangen en de muizen. met deze dingen heeft een meisje meegelopen, wat ook mogelijk is als iemand daar intresse in heeft. toen hebben we de stront uit de paardenstallen gehaald en als laatste uit de weide. wat een behoorlijk rotwerk is om die stront uit het gras weg te halen. we zijn er van een uur of 11 tot 4 uur meer bezig geweest en zijn nog niet eens op de helft. leuk vooruitzicht voor maandag :S. en dat was weer vandaag.
WEEKEND :D

  • 23 Mei 2008 - 21:35

    Paul Ottenhoff:

    Heyyy Desiree, zo te lezen vermaak jij je wel daar tussen de dieren :). Wat cool zeg :). Gaat het nog redelijk met die mensen begrijpen? Ik heb er ook moeite mee hoor. Bij mij gaat het veelal in het Engels maar ik probeer er steeds meer Duits tussen te doen. Ik zit hier zelfs ook tussen de dieren :). Twee paarden, parelhoenders, duiven, erg mooie pauwen, parelhoenders en twee lieve grote honden. En nee, geen reptielen ;). Groetjes en geniet van je weekend :). Paul.

  • 24 Mei 2008 - 20:07

    Papa:

    hee meid,

    leuk dat je het zo naar de zin hebt, hoop dat je er lekker weer bij hebt.
    ik kom gauw langs, maar dat hoor je.

    liefs papa

  • 25 Mei 2008 - 12:21

    Nienna:

    hey

    leuk dat je het leuk hebt daar

    zoals je op mijn log kunt lezen is er het een en dander misgegaan op mijn plek waardoor ik nu dus thuis ben
    ik hoop snel weer een andere plek te hebben en weer in duitsland te zijn

    groet mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Wessenstedt

desiree

Actief sinds 14 Mei 2008
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 18166

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 15 November 2012

Rondreis VS

19 Mei 2008 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: