20-05 - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu 20-05 - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu

20-05

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg desiree

20 Mei 2008 | Duitsland, Berlijn

vandaag eerste dag aant werk. werk elke dag met een jongen en meisje van 24 jaar oud. ze zijn wel geinig, alleen de taal is gewoon zwaar kut. ze praten dan wel wat langzamer enzow, en ze staan ook open voor nederlandse dingen dus kunnen we mooi wat dingen van elkaar leren. ´smorgens zijn we begonnen met 2 paarden buitenzetten. toen zijn we de kippen en konijnen gaan voeren. daarna de alpaka´s. daarna hebben we de slangen en froggen gevoerd. en als laatste hebben we de muizenhokken schoongemaakt en de muizen gevoerd. oh jah de vissen en de schildpadden hebben we ook nog gevoerd. de dieren krijgen hier echt heel gevarieerd. ze hoeven zich geen zorgen te maken dat ze voedingsstoffen tekort komen :P. ´savonds hadden we grillavond waar alle campinggasten well aanwezig waren. ik hing ergens buiten rond dus hebben ze eerst nog een hele tijd naar me lopen zoeken :P maar verder een leuke dag.