19-05 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu 19-05 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu

19-05

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg desiree

19 Mei 2008 | Duitsland, Wessenstedt

vandaag vertrokken we om 7 uur vanuit Leeuwarden op weg naar Duitsland. We zijn met z´n 6en vertrokken op weg naar ons stage adres. eerst zijn we naar echem gegaan. de praktijk waar ons avontuur begint :D. we hebben daar gegeten en een rondleiding gehad, helemaal super. toen moesten we weer weg en hebben we de 1e alleen achtergelaten. we waren toen nog met z´n 5en over. We zijn toen doorgereden naar Wriedel. daar hebben we 2 andere mensen achtergelaten. toen bleven we nog met z´n 3en over. en toen was het mijn beurt om af te vallen. ik zit hier in wesserstedt in een vakantiepark waar mensen heenkomen voor de dieren. ik heb al heel wat toffe dieren hier gezien maar morgen begint pas het echte werk en krijg ik nog veel meer te zien. de mensen waarbij ik in huis zit zijn heel leuk. ook heb ik een eigen kamer met een tv, helemaal super :D

  • 19 Mei 2008 - 19:54

    Simone:

    Wat leuk! Goed om te horen dat je het nu al naar je zin hebt.

    Veel plezier daar! :)

    Liefs, Simone..


  • 21 Mei 2008 - 16:39

    Aukk:

    heey meis,
    wat helemaal super klinkt dat :D
    in een vakantiepark ;)
    helemaal cool (H)
    of niet???
    heb je ook bijzondere dieren gezien?
    zoals leeuwen en tijgers enzow?
    of hebben ze die daar niet?
    (als je ze gezien hebt, mag je dan ook mee om te voeren???? :P)
    ennuh... jij zit dus bij een gezin... is het een leuk gezin? pas jij daar een beetje tussen en klikt het wat?
    ben je al met roelien te stappen geweest trouwens??? :P
    maar is het nou een dierentuin bij een vakantiepark... of is het een vakantieparkje met een beetje klein parkje met eigenlijk doodgewone beesten?
    wat voor beesten lopen daar rond? :P
    sietske is bijna thuis XD
    btw. examens zijn moeilijk... ik slaag net op het nippertje als duits goed gaat... (vrijdag maar ff afwachten dan), ik heb nml nederlands en engels (zoals ik al dacht) onvoldoende gemaakt.
    damn wat ben ik irritant XD
    nou stuur maar een mail met alle antwoorden op mijn vragen XD voor de rest weet ik niks te lullen ;) maar goed... stuur maar een mail.
    ik had gewoon ff zin om op jou site te reageren ;)
    (maak er maar ff een leuke achtergrond bij :P)
    zo, dit is een veel te lang lulverhaal.
    vertel me alles over hoe het daar gaat enzow :P ik ben echt heeeel benieuwd ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Wessenstedt

desiree

Actief sinds 14 Mei 2008
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 18145

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 15 November 2012

Rondreis VS

19 Mei 2008 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: