New York - Dag 31 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu New York - Dag 31 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu

New York - Dag 31

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg desiree

11 November 2012 | Verenigde Staten, New York

Mijn laatste dag in New York. Deze wou ik gebruiken om lekker rustig te kunnen lopen over Times Square en 5th Avenue, waar je heel veel winkels hebt. Tijdens mijn tocht zag ik opeens een parade over 5th avenue lopen van mensen uit het leger. Het was vandaag Veterans day, waar ze de mensen uit het leger eren. De optocht was geweldig om te zien, het werd zo groot aangepakt. Ze liepen allemaal in mars en werden begeleid door een orkest.

Daarna wist ik niet zo goed wat ik moest doen. Ik wou Times Square nog bij schemering zien, dus moest het nog even uithouden. Eerst ben ik naar Hardrock Cafe geweest, waar ik hun collectie van dingen van artiesten heb gezien en ook wat heb gegeten.

Daarna heb ik Times Square bij schemering gezien en ben doorgelopen naar the comic strip, waar verschillende comedians optraden. In deze club zijn o.a. Robin Williams en Tom Hanks begonnen en iedereen die door wil breken in de Comedy wereld begint hier. En ik moet zeggen: het waren zeer goede acts. Ik denk dat ik een stuk of 8 comedians heb gezien die me allemaal aan het lachen hebben gekregen. Ook de presentator had zijn grapjes klaar. Tegen een uur of 11 nam een andere presentator de show over en die kreeg de zaal dus absoluut niet plat. Zijn humor was waardeloos en grof, maar voor de rest was iedereen goed.

• 13 November 2012 - 21:08

Papa:

Fijn dat je het leuk hebt gehad vandaag weer, ben benieuwd naar de fotos.
    De comedy club lijkt me erg leuk, kijk zelf ook graag naar de standup comedians op comedy central.
    Geniet er nog even van hoor.

xxx papa