Los Angeles - Dag 19 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu Los Angeles - Dag 19 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu

Los Angeles - Dag 19

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg desiree

30 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag was het dan eindelijk zover. My place to be: Hollywood!!!!
Toen we uitstapten bij de desbetreffende metro halte, werden we gelijk overvallen voor allemaal touraanbieders. Waar ik in het hotel al een paar blaadjes had doorgebladerd met tours die niet lager kwamen dan 49 dollar, kregen we hier gelijk een aanbieding van 25 dollar. Gelijk aannemen dus.

Tijdens de tour kwamen we eerst in de buurt van het Hollywood sign. Al eerder op de weg werd er aangegeven dat je die kant niet op mocht, wat bullshit is. Dit bord hebben ze schijnbaar geplaatst om bepaalde mensen uit de buurt te houden. Dit na veel geklaag van de mensen die in Hollywood wonen en telkens te maken krijgen met het afval enz. dat er word achtergelaten.

Maar wij konden dus mooi naar boven en hadden een goed uitzicht op het Hollywood sign. Ook had je een mooi uitzicht op de hollywood lake, dat tussen de vele heuvels verstopt zit. Tevens konden we het voormalig huis van Madonna hier vinden die het uiteindelijk heeft verkocht, omdat ze er gestalkt werd.

Volgende bestemming was Beverly Hills. In Beverly hills heb ik vele huizen kunnen bezichtigen, ook al doen veel artiesten goed hun best om hun huizen te verstoppen achter de heggen en bomen. Heb o.a het huis gezien van Fergie, Jennifer Lopez, Jennifer aniston, Tom Cruise, Dr. Phil, the beckhams, Charlie Sheen, Ozzy Osbourne, Jonas Brothers, Justin Biebers mothers, Elvis Presley, River phoenix, Michael Jackson's en nog veel meer. Tevens heb ik van de buitenkant de slaapkamer kunnen bezichtigen waarin Michael Jackson is overleden.
Was een zeer leuke tour. Zou hem graag ook nog een keer lopend willen doorspitten, al zou dat wel een heel eind lopen zijn. Vind het alleen jammer dat ik op sommige stukjes te weinig tijd heb gekregen om een leuke foto te kunnen maken. Heb wel een aantal fotomomentjes gemist.

Na Beverly hills zijn we doorgereden naar Rodeo Drive. De duurste winkelstraat van L.A. Hier vind je ook alleen maar de duurste winkels, die hier nog duurder zijn dan bij hun andere vestigingen. Dit is tevens ook de winkelstraat voor de Celebrities.

Op de Rodeo drive volgde ook al snel de Sunset Boulevard, waar je ook regelmatig Celbrities kunt spotten. Dit kan vooral rond etenstijd en na 9, als het partyleven begint. Aan deze straat bevind zich ook de Viper room, waarvan Johnny Depp de voormalige eigenaar is en waar River Phoenix aan zijn einde is gekomen. Ook kun je hier het winkeltje vinden uit pretty woman, waar de hoer kleren wil kopen.

Ons eindbestemming van de tour was the Chinese Theater.
Op de stoep voor deze theater kun je hand & voetafdrukken van verschillende artiesten vinden.

Daarna hebben we de Hollywood boulevard zelf verder verkend, met veel lopen over de walk of fame natuurlijk. We zouden eigenlijk ook nog naar het Hollywood museum, maar deze was vandaag gesloten.

Als laatste zijn we naar Universal Studios' geweest. We zijn vandaag nog niet binnen geweest. Hebben er alleen even rond gekeken.

• 31 Oktober 2012 - 20:50

Papa:

hee meid,

Wouw, wat een indrukken, heel erg tof hoor.
    Super wat je allemaal meemaakt daar.

Mooie film, pretty woman, met mijn favoriet Julia Roberts.
    Maar wat een mooi land, echt over the top he, super.
    Als je vacatures ziet voor tekenaar even aan mij denken he hihih.
    Geniet er van.

xx papa

• 31 Oktober 2012 - 20:50

Papa:

hee meid,

Wouw, wat een indrukken, heel erg tof hoor.
    Super wat je allemaal meemaakt daar.

Mooie film, pretty woman, met mijn favoriet Julia Roberts.
    Maar wat een mooi land, echt over the top he, super.
    Als je vacatures ziet voor tekenaar even aan mij denken he hihih.
    Geniet er van.

xx papa

• 31 Oktober 2012 - 21:55

Ellen:

Klinkt als een super dagje!! Geweldig zo'n toure waar je eens wekelijk een kijkje kan nemen hoe die cerleberties wonen. :-))))
    Kan vast niet budget shoppen daar, maar ontzettend leuk om te zien allemaal.....
    Enjoy girl :-).....

• 31 Oktober 2012 - 23:07

Opa Braam:

Desire,

Zojuist in alle rust je dagboek gelezen.
    Meestal heb ik 's avonds wel een vergadering, maar vanavond een thuis werk avond.

Het is maar goed dat je elke dag zo'n leuk stukje schrijft en de foto's erbij.
    Dat je bij je volle agenda nog tijd vindt om dat voor elkaar te krijgen.

Maar zo heb je wel een goed document om met plezier nog eens in te kijken.

Je ziet wel heel veel, kun je het nog wel allemaal bij houden, wat je gezien en gehoord hebt?

Wat een geluk dat je nog niet aan de oostkust zit, maar ze ruimen alweer snel op volgens het nieuws, zondag zal de New Yorklmarathon gewoon doorgang vinden.

Desiree, ik zie weer uit naar je volgende belevenissen.

Hartelijke groeten,
    Opa Braam