San Francisco - Dag 5 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu San Francisco - Dag 5 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu

San Francisco - Dag 5

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg desiree

16 Oktober 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Pacific coast reis deel 2. Dit keer ging de reis van San Luis Obispo naar San Francisco. Weer een roteind met de trein. Geloof dat we iets van 6 uur onderweg zijn geweest. Toen de reis begon leek het alsof we van een heel ander punt begonnen. Er was niets meer van de hele kustuitzicht over. Daarvoor in de plaats hadden we uitzicht over alleen maar heuvels. De ene nog hoger dan de ander. Waar ik de heuvels bij Los Angeles helemaal niet bijzonder vond, kon ik hier wel uren naar kijken. Dat heb ik ook gedaan, totdat het donker werd. Toen hadden we nog 3 uur reizen te gaan.

Uiteindelijk kwam we tegen 23.00 uur aan bij onze slaapaccommodatie. Dit keer hadden we besloten om voor een gewoon hotel te gaan ipv een hostel. Voor meerdere personen is dit toch goedkoper.

En dat was weer de reis voor vandaag.

• 18 Oktober 2012 - 20:58

Mama:

hoi, toch wel goed dat de reis een tijdje duurde, want je had een mooi uitzicht!! Veel plezier! xxx

• 19 Oktober 2012 - 22:15

OOMPJE:

je moeder is maar kort van reactie hoor, maar een leuke heuvelreis, zonder dat je het leuk vind, en toch blijft kijken is toch dan wel bijzonder lol, en ben met je eens dat een hotel soms beter en betaalbaarder is dan een hostel, ontmoeten kan altijd in de gemngde ruimte :)