San Luis Obispo - Dag 4 - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu San Luis Obispo - Dag 4 - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu

San Luis Obispo - Dag 4

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg desiree

15 Oktober 2012 | Verenigde Staten, San Luis Obispo

Vandaag was onze eerste reis met de Amtrak trein. We zouden eigenlijk de 9.00 trein pakken, maar hadden ons verslapen. Aangezien de half 12 trein al volgeboekt zat, konden we pas om 15.00 met de trein richting San Luis Obispo.

Velen hadden al gezegd dat dit een treinreis zou zijn met een geweldig uitzicht op de Pacific Coast. Ook wel beoordeeld als de mooiste kustlijn van de wereld.

De eerste 2,5 uur was de reis eigelijk vrij weinig aan. We reden wat door heuvels heen, maar een geweldig uitzicht zou ik het niet noemen. Na 2,5 uur kregen we eindelijk het uitzicht dat ons beloofd was. Er kwam water in zicht en zand en heel veel leuke dorpjes langs de kust. Een geweldig uitzicht.

Om 21.00 kwamen we aan in San Luis Obispo. Toen hebben we ingecheckt bij onze Hostel, waarna we nog naar de Grill zijn geweest voor een fatsoenlijke maaltijd. (dat kon je in de trein niet zeggen)

• 17 Oktober 2012 - 21:31

Opa Braam:

Goed te lezen dat je aardig op weg bent. Geniet er maar goed van, wij doen dat dan ook via jouw beschreven belevenissen.
    Je opa

• 17 Oktober 2012 - 21:43

Jan-pieter :

Een hele fijne middag en avond.
    Hier is het weer bedtijd.
    Geniet er van.

xx papa

• 17 Oktober 2012 - 21:46

Mama:

Jammer dat je je verslapen had, maar toch leuk dat het een fijne treinreis was. Hier is het nu 21.45, daar is het nu middag neem ik aan. xxx mama

• 17 Oktober 2012 - 22:48

OOMPJE:

Ja, het begin zal soms tegenvalllen, maar heteidresultaatka supergaaf zijn, Meid genietervan :)