Las Vegas - Dag 12 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu Las Vegas - Dag 12 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu

Las Vegas - Dag 12

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg desiree

23 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Onze aankomst in Las Vegas, wat bij aankomst op het vliegveld al te merken was. Vol met casino's en mensen die tijdens het wachten op hun vlucht lekker aan het gokken waren. Wij kwamen vandaag om half 2 aan op het vliegveld van Las Vegas, na een vlucht van 2 uur naar Phoenix en 1 uur van Phoenix naar Las Vegas.

Bij aankomst van het hotel lag Josanne lekker te zonnen bij het zwembad van het hotel. Zij was gister al aangekomen en had sinds die tijd lekker gerelaxed. Wij hebben daar even weggehaald om wat te eten, waarna we met z'n drieen even lekker in de Jacuzzi hebben gezeten van het hotel. Gewoon zwemmen vond ik net iets te koud, vanwege de wind.

Daarna hebben we ons allemaal even gedouched en zijn we de strip opgegaan. Hier zijn we o.a. naar New York New York Casino geweest, de Bellagio en Ceasars. Bij de bellagio hebben we een hele leuke watershow gezien. Ze lieten het water zeg maar meebewegen op de achtergrondmuziek. Echt mooi om te zien. Ook bij Ceasars hebben we een show gezien. Deze ging over een koning die moest beslissen welke van zijn 2 kinderen de troon op zou volgen. Dit was ook alles wat ik eruit kon halen. Maar de effecten waren wel mooi. Daarna zijn we nog even het casino ingedoken. Maar het mocht helaas niet baten. Josanne heeft wel iets van 10 dollar winst kunnen maken.

Tegen een uur of 12 zijn we weer richting het hotel gelopen, waar we ons klaargemaakt hebben voor bed. (en natuurlijk ook daadwerkelijk zijn gaan slapen)

• 25 Oktober 2012 - 08:25

Papa:

Ik had het even te snel gelezen, ik dacht dat Josanne naar Nederland was, maar is naar Las Vegas.
    Bruisende stad lijkt me zo te lezen.

xx papa