Las Vegas - Dag 13 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu Las Vegas - Dag 13 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu

Las Vegas - Dag 13

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg desiree

24 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Eigenlijk zag de dag er vrijwel hetzelfde uit als gisteren. Overdag hebben we lekker bij het zwembad liggen zonnen en zijn we nog even de Jacuzzi in geweest en 's avonds hebben we weer wat Casino's en winkeltjes gezien. Vandaag zijn we naar de Casino's Hollywood, MGM Grand en Tropicana geweest. Ook kwamen we langs een M&M winkeltje.

Dit m&m winkeltje of beter gezegd m&m winkel had wel 4 verdiepingen, met allemaal m&m spullen. Kleren, kopjes, rekenmachines en nog veel meer. Ook kon je er natuurlijk gewoon m&m's kopen. Dit kon wel in een stuk of 30 verschillende smaken. Gigantisch gewoon. Natuurlijk kon ik het niet laten om wat m&m's uit te proberen en heb je gelijk een pond aan m&m's gekocht. Kan de komende dagen dus mooi vooruit :-)
Toen we weer naar beneden gingen en op Sergej moesten wachten, werden Josanne en ik verleid om een watermassage te krijgen. Dit was gewoon een machine (soort zonnebank achtig iets) waar je in moest liggen. Voor 10 minuten ging er dan een sproeier achtig iets over je hele lichaam heen. Van boven naar beneden en weer terug, de hele tijd door. Toen ik eruit kwam voelde ik me opeens een stuk lichter. Best een fijne massage. (ook al vond ik 10 min. iets te lang)

Qua casino's zijn we begonnen in het Hollywood casino. Best een leuk casino. Maakt alleen weinig onderscheid ten opzichte van de andere casino's. Sommige casino's pakken hier echt groot uit met show's, fonteinen, aquariums, achtbanen en weet ik veel wat. Maar Hollywood had verder niets speciaals.

Daarna zijn we naar de MGM Grand gegaan. Hier zijn we wat langer blijven hangen. Er speelde hier ook een country band, wat best wel leuk klonk. Bestelde ik me een malibu-cola, kreeg ik opeens een rekening van 12 dollar voor mijn neus. Iets teveel van het goede als je het mij vraagt.

Toen de muziek hier klaar was, zijn we doorgegaan naar Tropicana. Alle winkels en dingen waren hier dicht, dus hadden in principe hier weinig te zoeken. Dus wat doe je dan? Juist je gaat maar even gokken. Eindelijk zat ik me een keer achter een goede gokautomaat. Hier heb ik van 1 dollar 3 dollar kunnen maken. (de 6 nullen fantaseren we er maar even achter)
Voordeel ook van in een casino zitten is dat je er gratis drank krijgt:-)
Dus nog maar even een malibu-cola (die hier nergens naar smaakte)

Tegen half 2 ofzo zijn we maar weer richting het hotel gelopen.

• 26 Oktober 2012 - 07:52

Ellen:

Wow, wat een belevenissen allemaal meis!! Ik denk dat wij hier als nuchtere hollanders het ons niet voor kunnen stellen, hoe groots en spectaculer het daar allemaal is zonder er geweest te zijn!! En wat zal je inmiddels een conditie hebben van al dat geloop... ;-) Het lukt mij helaas nog niet om de foto's te bekijken, maar dat zegt meer over mij of over mijn p.c'tje, binnen kort je vader maar even om hulp vragen want ben wel heel benieuwd. Hier nu ochtend dus voor jouw waarschijn tijd om naar bed te gaan!! Dromen over de jackpot!!! Night, night........