San Francisco - Dag 6 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu San Francisco - Dag 6 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu

San Francisco - Dag 6

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg desiree

17 Oktober 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Ons eerste dagje in San Francisco hebben we besteed aan Fisherman's wharf. Dit is opgedeeld in iets van 47 verschillende pieren, met ieder zijn eigen attracties. Wij zijn begonnen bij de meest bekende pier: Pier 39.

Eerst hebben we een beetje rondgelopen, souvenirs kijken enz. Ook hadden we een geweldig uitzicht op Alcatraz, waar natuurlijk tig foto's van gemaakt moesten worden. Later waren we nog aangeland bij de Zeeleeuwen. Deze liggen daar gewoon allemaal bij elkaar, alsof ze elkaar opzoeken. En een geluid dat die beesten maken. Maar zeer intressant om te zien. Ook hoe die dieren op elkaar reageren.

Daarna zijn we doorgegaan naar "Aquarium of the bay" wat zeer veelbelovend moest zijn. Het was op zich leuk, maar voor de prijs die ik ervoor moest neerleggen had ik dit liever laten schieten. Wel heb ik er een baby haai en pijlstaartrogvis geaaid.

Daarna zijn Sergej en ik nog naar wat andere pieren gelopen, waar we o.a. een goed uitzicht hadden op de Golden Gate Bridge. Ook daar moesten natuurlijk weer wat foto's van gemaakt worden.

• 19 Oktober 2012 - 20:38

Papa:

Klinkt interessant hoor, aardig wat gezien en beleefd weer dus.
    Mooie fotos kunnen maken van Alcatraz? Nice om eens in het echt te zien lijkt mij.
    Geniet er van.

xx papa

• 19 Oktober 2012 - 22:20

OOMPJE:

Ja, soms zijn de dingen waarje veelvoor moet betalen een beetje tegenvallend, al heeft het dan ook wel weer wat. En kon je geen kamer krijgen op Alcatraz :), hebben mensen lang "gelogeerd" , dus zou denken dat het hun beviel :). Ja, een groep/kudde dieren bij elkaar, is net als mensen, een oorverdovend lawaai, en weinig verstaanbaar lol. Have fun

• 20 Oktober 2012 - 07:36

Ellen:

Klinkt weer fantastisch meis, het was dan misschien wat boven de prijs maar aan de andere kant, dit beleef je maar een keer in je leven!!! Enjoy and have fun !!!!!

• 20 Oktober 2012 - 13:22

Opa Braam :

Desiree,
    Wordt zo langzamerhand wel jaloers op jouw belevenissen Afgezien dan van het vele uren treinen.
    Lees met plezier elke dag je reisverslag.
    Graag volhouden dus.
    Een groet uit het (warme) Nederland op dit moment, zo rond de 17 graden.
    Je opa