Los Angeles - Dag 3 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu Los Angeles - Dag 3 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu

Los Angeles - Dag 3

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg desiree

14 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag was het een beetje een gepuzzel wat we met onze eerste dag in Los Angeles zouden doen. Uiteindelijk hebben we besloten om naar Venice Beach te gaan.

Rond een uur of 1 kwamen we daar aan en de good feeling kwam gelijk over je heen. Zoals je Venice Beach in films ziet met de muziek en de gezelligheid is daar in principe gewoon dagelijkse kost. Heel veel drukte met mensen die langs de vele winkeltjes gaan. En waar je in heel Los Angeles geen ene fietser tegenkomt, zie je ze op Venice Beach allemaal bij elkaar. En om ons een beetje aan te passen, was het eigenlijk wel verplicht dat wij ook even zouden gaan fietsen. Dus na eerst zelf ook eerst over de boulevard met de vele winkeltjes te zijn gelopen, zijn Sergej en ik op de tandem gestapt. Josanne wou niet mee en is achtergebleven op het strand op Venice beach.

Onze reis ging naar Santa Monica boulevard. Dit is een pier in Santa Monica waar een attractiepark op is gebouwd. Zo kon je in de achtbaan of in het reuzenrad. Wij zijn er zelf niet in geweest, maar het was zeker een mooi gezicht. Daarna zijn we weer terug gefietst naar Venice Beach, waar we ergens wat hebben gegeten.

Toen was het nog een drama waar we met de bus heen moesten. We waren de heenweg afgezet bij een bushalte door de shuttle van onze hostel. Maar dit keer moesten we helemaal terug naar de hostel zelf. Eerst dus maar de bus gepakt die we als laatste naar Venice Beach hadden gepakt, om zo een beetje terugwaarts te reizen. We hadden alleen geen idee waar we eruit moesten. Uiteindelijk (vraag me niet hoe) zijn we toch weer bij de bushalte aangekomen, waar we begonnen zijn. Daar kwamen we toevallig een paar mede hostelgenoten tegen die ons konden vertellen met welke bus we weer naar de hostel terug moesten komen.

  • 16 Oktober 2012 - 22:20

    Jan-pieter:

    Hee meid


    Al weer lekker op het strand geweest las ik, of moet ik beach zeggen?
    En gefietst, dus weer behoorlijk aktief.
    Mooi dat het allemaal zo leuk is, het is een hele ander soort leven als in Nederland heb ik het idee.
    Alhoewel, ik heb ook nog maar 1 dag gewerkt de afgelopen twee weken, dus op een bepaalde manier doe ik hier mee hihih.
    Lijkt me wel een hele ervaring met het grote gebied waar je je steeds in begeeft.
    Geniet er enorm van en nog een fijne dag.
    Voor mij bedtijd.

    xxx je vader.

  • 16 Oktober 2012 - 22:20

    Ellen:

    Op de tandam door LA... hoe leuk wil je het hebben???
    Fantastisch meis wat je allemaal onerneemt!! Enjoy...!!

  • 17 Oktober 2012 - 23:02

    OOMPJE:

    ja, soms is het puzzelen hoe en wat te gebruiken om vanA naar B te gaan, maar uiteidelijk zalhet wel loslopen, en kom je op je plaats vanbestemming, maargewoon je comunicatie blijven gebruiken, dankomje eenheeleind.
    ff klein opmerking, ik zie enkel nog geenreactie vanje broertje, endat is weljamer.
    DeDe Enjoy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Rondreis VS

Dagboek van mijn reis door de verenigde staten.

Recente Reisverslagen:

16 November 2012

Foto's - Verenigde Staten

16 November 2012

Miami Beach - Dag 35/36

14 November 2012

Miami - Dag 34

13 November 2012

Miami - Dag 33

12 November 2012

Miami - Dag 32
desiree

Actief sinds 14 Mei 2008
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 18109

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 15 November 2012

Rondreis VS

19 Mei 2008 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: