Chicago - dag 2 - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu Chicago - dag 2 - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu

Chicago - dag 2

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg desiree

14 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Chicago

Was vandaag vroeg op. Om half 8 om precies te zijn. Mooie tijd om de dag mee te beginnen. Eerst maar 2 kleine pannenkoeken gehad als ontbijt. Mocht er zoveel hebben als ik wou, maarja ben maar een simpel Nederlands meisje dat geen groter ontbijt gewend is. Daarna ben ik de deur uit gegaan en begon mijn trip van deze dag.

Eerst ben ik naar de Sears Tower/Skydeck geweest. Dit is een toren van 4200 meter hoog wat je een geweldig uitzicht over Chicago en omstreken geeft. Als het heel helder weer is, heb je van bovenaf uitzicht tot aan Seattle. Helaas was het geen helder weer. Eerder bewolkt. Het heeft vandaag ook meer geregend dan het droog is geweest.

Het volgende punt was Buckingham fountain, die vooral bekend is geworden door "Married with Children. Deze bevindt zich in Grant park. Het park zelf vond ik niet zo bijzonder, maar de fontein was een heel mooi gezicht. Vooral met Lake Michigan op de achtergrond.

Daarna ben ik doorgegaan naar Navy pier. Dit is een pier dat niet meer in gebruik is en waar ze nu allemaal verschillende attracties hebben. Op zich de moeite waard, maar meer voor kinderen. Wat ik wel mooi vond is dat je hier een schitterend uitzicht hebt over de skyline van Chicago en natuurlijk over Lake Michigan.

Toen was het weer tijd om richting mijn hostel te gaan. Daar spullen gepakt en door naar het vliegveld, voor mijn vlucht naar Los Angeles.

Uiteindelijk om 21.45 aangekomen op het vliegveld in Los Angeles, vanwaar ik de shuttle heb gepakt naar mijn Hostel. Duurde niet lang voordat Sergej en Josanne doorhadden dat ik aangekomen was.

'S avonds nog even een drankje gedaan met Josanne in de plaatselijke kroeg en toen was de dag weer voorbij.

  • 14 Oktober 2012 - 19:45

    Mama:

    Goed dat je Sergej en Josanne hebt getroffen, nu op naar San Diego! xxx

  • 14 Oktober 2012 - 20:38

    Ellen:

    Interesant dagje weer voor je, leuk dat je je reisgenoten hebt getoffen.
    Enjoy you're trip.. night night....

  • 14 Oktober 2012 - 22:58

    Jan-pieter:

    Hee meid

    Klinkt weer goed, al weer heel wat gezien zoals ik lees.
    Leuk hoor.
    Geniet van je tijd met elkaar.

    xxx je vader

  • 15 Oktober 2012 - 16:37

    Oma Braam:

    Het lijkt je allemaal gemakkelijk af te gaan, je moet het allemaal maar vinden maar het lukt je goed zo ik lees

    geweldig wees bewust! oma

  • 16 Oktober 2012 - 19:09

    Marga :

    hoi klinkt allemaal geweldig wat je meemaakt geniet er lekker van je bent weer ervaring rijker maar wel heel leuk voor je dat je ook nog met anderen bent ik wens jullie nog veel reisplezier

  • 16 Oktober 2012 - 19:13

    Annet:

    nou geweldig zo op vakantie en ik hoop dat je nog veel leuke dingen zult beleven en zien.

    groetjes annet,albert en melanie

  • 17 Oktober 2012 - 22:58

    OOMPJE:

    ja, de dagen vliegen voorbij, en jammer datdenattigheid een beetje plaagt, maarhopendatde rest van de trip droog doorgaat, en datje volledig kangeniete, ikzou zegggen ga zo door, e geniet ervan.
    Hoop dat je ook veell plezier hebt met je travelgenoten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Chicago

Rondreis VS

Dagboek van mijn reis door de verenigde staten.

Recente Reisverslagen:

16 November 2012

Foto's - Verenigde Staten

16 November 2012

Miami Beach - Dag 35/36

14 November 2012

Miami - Dag 34

13 November 2012

Miami - Dag 33

12 November 2012

Miami - Dag 32
desiree

Actief sinds 14 Mei 2008
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 18095

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 15 November 2012

Rondreis VS

19 Mei 2008 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: