20-06 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu 20-06 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu

20-06

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg desiree

20 Juni 2008 | Duitsland, Wessenstedt

vandaag heeft raffael de voerronde alleen gedaan. ondertussen moest ik bij 2 huizen de planten water geven, omdat die bijna uitgedroogd waren. toen ik daarmee klaar was heb ik raffael nog even geholpen met hetgene wat hij nog moest doen. daarna hebben we pauze gehouden. na de pauze moesten de paarden weer naar buiten en hebben wij hun stallen weer uitgemest. daarna moest er weer wat water over de paardenweide verpreid worden en hebben wij daar de springers goed gezet en aangezet. ditzelfde hebben we ook bij het gevogelte gedaan. hierna hebben de paarden weer wat vers water gekregen. toen was het weer tijd voor een pauze. na deze pauze hebben we stenen om een tuintje gelegd en de hele tuin weer helemaal netjes gemaakt. toen was het weer tijd voor de paarden om naar binnen te gaan. hierna heb ik het ganzenkuikentje mee naar buiten genomen om het wat te laten eten. ondertussen heeft raffael de slangen gevoerd.

  • 21 Juni 2008 - 11:20

    Papa:

    ik wens je een heel fijn weekeinde. en hoop je snel te zien hoor.
    xxx

  • 25 Juni 2008 - 15:15

    Papa:

    waarom plaats je geen berichten meer?

    alles goed en heb je het leuk? nog 2 dagen he, ik heb een plaats voor je voor die 8 dagen waar we het over hadden, maar daar hebben we het wel over, is verder geregeld.

    xxx papa

  • 25 Juni 2008 - 17:44

    Paul Ottenhoff:

    Heyyy Desiree, je hebt het nog steeds naar je zin zo te lezen. ik heb vandaag een schoolreis gehad en morgen ga ik naar Berlijn. Groetjes, Paul.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Wessenstedt

desiree

Actief sinds 14 Mei 2008
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 18100

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 15 November 2012

Rondreis VS

19 Mei 2008 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: