19-06 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu 19-06 - Reisverslag uit Wessenstedt, Duitsland van desiree braam - WaarBenJij.nu

19-06

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg desiree

19 Juni 2008 | Duitsland, Wessenstedt

vandaag had nadine een dag vrij gevraagd en werkte ik voor de verandering op donderdag eens alleen met raffael. zoals normaal zijn we weer met de voederronde begonnen.hierna hebben we een pauze gehouden. na deze pauze heb ik de paarden naar de weide gebracht en hun stallen uitgemest. daarna heb ik de hokken van de muizen weer helmaal verschoond.hierna hebben we weer pauze gehouden. na deze pauze heb ik het hok van het ganzenkuikentje verschoond en ben daarna stront gaan scheppen in de weide van de paarden. daarna heb ik blacky en menia naar binnen gebracht en ben weer verder gegaan met strontscheppen. toen was het tijd.

  • 20 Juni 2008 - 06:15

    Mama:

    Heeft een van die lama's al een jong gekregen? Het zelfstandig werken gaat dus ook steeds beter?
    xxx mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Wessenstedt

desiree

Actief sinds 14 Mei 2008
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 18096

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 15 November 2012

Rondreis VS

19 Mei 2008 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: