Las Vegas - Dag 15 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu Las Vegas - Dag 15 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu

Las Vegas - Dag 15

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg desiree

26 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag alles zelf gedaan. Overdag lekker in de Jacuzzi bij het zwembad gezeten en 's avonds de strip op. Josanne wou vandaag rustig aan doen en is niet meegegaan. Sergej was nergens te bekennen toen ik weg wou. Tegen een uur of 3 was hij weggegaan met de mededeling dat hij een blokje om zou lopen. Tegen 7 uur was hij nog niet terug. Dan maar alleen de strip op.

Eigenlijk heb ik niet zoveel activiteiten gedaan. Heb gewoon lekker gelopen en af en toe wat hotel/casino's bezocht. En natuurlijk veel fotograferen. Wel heb ik heel veel opgestoken van wat ik morgen nog kan doen. Zo hebben ze hier een titanic museum, een haaien aquarium, gondola rides, een achtbaan, een dierentuin en een piratenshow. Ook hebben ze de Eiffel toren nagebouwd, maar deze heb ik vandaag al gedaan. Je kon dan met de lift naar boven, waar je een geweldig uitzicht heb op Las Vegas. Dan besef je pas hoe groot Las Vegas eigenlijk is. Maar de rest ben ik ook nog wel van plan om te doen. Denk alleen dat het leuker is als we dat met zijn allen doen.

Uiteindelijk heb ik een uur of 5 over de strip gelopen, waar ik de mandalay bay, luxor, paris, flamingo, the mirage en treasure island heb bezocht. Allemaal zeer leuke hotels om te zien. Ieder heeft een heel eigen stijl en dat is wat alles van elkaar onderscheid. En natuurlijk de attracties.

Maar wat ik vooral leuk vond vandaag is dat ik de strip nu echt een beetje heb kunnen beleven. Dat is het voordeel van in je eentje zijn. Als je samen met anderen bent, wat afgelopen dagen zo was, ben je meer met elkaar bezig dan met je omgeving.

• 27 Oktober 2012 - 23:26

Papa:

Hoi meid.

Even anders inderdaad in je uppie denk ik, fijn dat je genoten hebt.
    Zelf had ik ook even voor het Titanic museum gekozen hoor.
    Ik hoop dat het weer daar ook lekker is, maar dat zal wel goed zitten, want ik lees nog over een jacuzzi.

Have a lot of fun xx

• 28 Oktober 2012 - 08:44

Ellen:

Ook wel eens lekker met jezelf op stap (vind het wel dapper hoor!!) En heel appart dat je midden in Las Vegas dan in eens op de eiffeltoren staat.
    Genoeg inspiratie voor de dag van morgen weer!! Hier weer ochtend dus neem aam dat jij zo je bedje in duikt.... Night night.......

• 28 Oktober 2012 - 20:25

Mama:

Mooi uitzicht! Ik hoop dat je voorstel in goede aarde valt om die dingen te zien. Veel plezier en ook met waar je nu heengaat, ook al is dat niet de oorspronkelijke planning...
    xxx

• 28 Oktober 2012 - 20:25