San Francisco - Dag 9 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu San Francisco - Dag 9 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu

San Francisco - Dag 9

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg desiree

20 Oktober 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag hebben we gebruikt om even tot rust te komen. Aangezien ik hele week al om 7uur moe ben, wou ik vandaag gewoon even lekker uitslapen en weer op mijn krachten komen. Dit is voor een groot deel gelukt.

We hadden dit hotel in eerste instantie voor 3 nachten geboekt en moesten de vrijdag alweer uitchecken. Deze hadden we alleen met een nacht verlengt en was allemaal goedgekeurd.

Tot we vanochtend om 11 uur gebonk op de deur hoorden. We dachten dat het housekeeping was en hebben het maar gelaten voor wat het was. Een half uur later werden we op onze kamer gebeld wanneer we zouden uitchecken. We konden wel blijven, maar dat zou dan weer duurder worden. Wij hebben dus besloten om naar een ander hotel te gaan.

Op de site waarop we geboekt hadden leek het een leuk hotel, maar toen we er aan kwamen hoopten we stiekem dat we ons vergist hadden in het adres. Helaas dit was niet het geval. Al met al hebben we de kamer netjes betaald en zijn naar onze kamer gegaan. Op de site stond dat we gratis wifi zouden hebben, wat alleen in de lobby bleek te zijn. Op onze kamer hadden we geen bereik. Ook kon onze douchedeur niet dicht, omdat het kapot was. Josanne en ik weer naar beneden om te klagen. Douchedeur hebben ze gelijk gemaakt, maar internet kon niet verholpen worden omdat er in het syteem gehackt was ofzo. Dus nu zitten we telkens in de lobby als we willen internetten (wat achteraf ook niet eens zo erg is)

En voor de rest hebben we ook een zeer geslaagde dag gehad.
'S avonds zijn we lekker uit eten geweest bij een chinees restaurant en daarna ben ik nog met Josanne de stad in geweest om ergens wat te drinken, waar we nog in gesprek raakten met een aantal Amerikanen. Eentje ervan was ooit in Utrecht geweest, waar hij een jaar gestudeerd had. Ook wou een ander heel graag Nederlands leren, wat hem achteraf niet zo goed afging:P

• 22 Oktober 2012 - 08:55

Papa:

Hoi meid,

Jammer dat je moest uitchecken, voor jullie onverwachts.
    Maar wel weer even lekker naar de Chinees geweest, dat is in elk geval altijd lekker.
    Ik weet niet wat jullie nu gaan ondernemen, maar dat lees ik wel, in elk geval heel veel plezier.

xxpapa