San Francisco - Dag 11 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu San Francisco - Dag 11 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu

San Francisco - Dag 11

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg desiree

22 Oktober 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag weer een rustig dagje. Eerst Josanne afgezet bij het vliegveld, die vandaag al naar Las Vegas vloog. Daarna moesten Sergej en ik op zoek naar ons Hotel. Vandaag hadden we weer een nieuwe geboekt, die dichter bij het vliegveld lag.

Het zoeken ernaar was alleen weer een drama. Volgende de site waarop we het hotel hadden geboekt had het hotel geen free shuttle en moesten we me het openbaar vervoer. Wij aan een vrouw vragen van hoe en wat. Uiteindelijk zag Sergej ook een andere manier en hebben we deze maar opgevolgd.

Eerst zijn we met de trein naar South San francisco gegaan, want daar zou ons hotel in de buurt liggen. Volgens een vrouw daar moesten we bus 132 hebben die ons naar het hotel zou brengen. Dus wij mooi instappen in die bus, zei de buschauffeur dat we beter lijn 30 konden pakken. Dus wij wachten op lijn 30. Duurde een half uurtje toen de bus kwam. De laatste halte, waar we uitgestapt zijn, zou in de buurt zijn van het hotel. Probleem was alleen dat we aan de andere kant van de snelweg beland waren en geen idee hadden hoe we aan de goede kant moesten komen. Wij dus weer vragen. Hele uitleg gekregen hoe we bij het hotel moesten komen, waar we uiteindelijk niks aan hadden. Zelfs de buurtbewoners kennen schijnbaar hun eigen wijk niet. Uiteindelijk naar veel vragen en hele verkeerde kanten opgelopen te zijn kwamen we bij een hotel aan. Deze zei dat we wel gebruik mochten maken van de free shuttle van hun hotel en dat een bepaalde halte dichtbij zou zijn. Wij dus de shuttle in. Volgens de bestuurder van de shuttle zou die halte juist helemaal niet in de buurt liggen. Hij heeft ons weer terug naar het vliegveld gebracht, waar hij zou aanwijzen welke shuttle we wel moesten. hebben. Bleek dus wel mooi de shuttle van ons eigen hotel te zijn. Alle shit van vandaag dus helemaal voor niks.

Dus vandaag mooi 4 uur gedaan over het naar ons hotel komen, wat in een kwartiertje had gekund. Bij het hotel dus eerst maar lekker een duik in het zwembad genomen om af te koelen. Bij geluk was het water ook nog verwarmd, dus was mijn dag toch nog een beetje goedgemaakt.

• 25 Oktober 2012 - 08:20

Papa:

Een hoop problemen met de shuttle dus, erg frustrerend lijkt me, maar goed, wel even lekker gezwommen.
    Jammer dat Josanne weer weg is, maar geniet van je vervolg van de vakantie.

xx papa

• 25 Oktober 2012 - 10:20

Mama:

Je moet maar zo denken, zo heb je de stad gezien, zoals je hem waarschijnlijk niet had gezien. Wel onderweg foto'' s gemaakt van het "echte" leven? Veel plezier... xxx mama