San Francisco - Dag 7 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu San Francisco - Dag 7 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van desiree braam - WaarBenJij.nu

San Francisco - Dag 7

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg desiree

18 Oktober 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Een tegenvaller vandaag. Ik was mijn camera vergeten en moest dus alle foto's met mijn mobiel doen. Op zich ook prima te doen, maar je merkt wel dat je minder mogelijkheden hebt. Vooral met het inzoomen is mijn digitale camera toch een stuk beter en helderder.

Vandaag is Josanne in het hotel gebleven, omdat ze last had van hoofdpijn. Sergej en ik zijn dus weer met zijn 2en op stap geweest. Vandaag was ons uitstapje een fietstocht over de Golden Gate bridge om vervolgens vanaf het plaatsje Sausalito de ferry weer terug naar San Francisco terug te nemen.

Het uitzicht was echt perfect. Heb de brug van vele uitzichtpunten kunnen zien, wat helemaal geweldig was. Ook het eroverheen fietsen was leuk. De weg naar de Golden Gate Bridge vond ik alleen niet zo leuk. Veel te heuvelig. We gingen ook meer omhoog dan dat we naar beneden gingen. Maar heb het gehaald en heb er ook wat voor terug gekregen. Toen we over de Golden Gate Bridge heen waren gingen we weer helemaal naar beneden. (en niet zo'n beetje ook)

Uiteindelijk de Ferry weer terug genomen naar San Francisco, waarmee we ook vlak langs Alcatraz kwamen. Scheelt ons weer een aparte tour erheen. Daarna nog wat gegeten bij een fastfood restaurant. Onderweg naar ons hotel kwamen we Josanne tegen, die net bij de Mac vandaan kwam.

• 21 Oktober 2012 - 10:54

de foto's via de mobiel via facebook waren toch goed gelukt! xx mama

• 22 Oktober 2012 - 06:59

Ellen:

Hey
    Wleer een mooie dag, echt een klasieker die je gezien moet hebben!! Wat een conditie moet jij hebben meis, wacht met spanning de foto's af...... Bye bye.....

• 22 Oktober 2012 - 06:59

Ellen: