Miami Beach - Dag 35/36 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van desiree braam - WaarBenJij.nu Miami Beach - Dag 35/36 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van desiree braam - WaarBenJij.nu

Miami Beach - Dag 35/36

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg desiree

16 November 2012 | Nederland, Amsterdam

Het einde van mijn trip. Gister op het vliegtuig gestapt in Miami en vandaag weer geland in Amsterdam. De vlucht is flexibel gelopen. Alles sloot mooi op elkaar aan. Ik vond het wel moeilijk om afscheid te moeten nemen van Miami. Heb het idee dat ik daar wat te weinig tijd in gestoken heb en hoop er ook zeker nog een keer terug te kunnen komen. Maar ook in de rest van mijn reis heb ik genoeg gezien, wat ik graag nog eens verder zou willen doorspitten.

Toen ik thuis kwam heb ik even bijgeslapen en nu is het tijd om weer mijn normale leventje op te pakken. Ik heb echt een supertijd gehad in de VS en had het voor geen goud willen missen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Rondreis VS

Dagboek van mijn reis door de verenigde staten.

Recente Reisverslagen:

16 November 2012

Foto's - Verenigde Staten

16 November 2012

Miami Beach - Dag 35/36

14 November 2012

Miami - Dag 34

13 November 2012

Miami - Dag 33

12 November 2012

Miami - Dag 32
desiree

Actief sinds 14 Mei 2008
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 18085

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 15 November 2012

Rondreis VS

19 Mei 2008 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: